Fredag 27/3

Denna förmiddag hade vi en tid med Chistian till talpedagogen precis före lunch. För att roa barnen före detta möte så åkte vi till en lekpark här i Norrtälje. Det blåste massor, men det märkte inte barnen, dom hade roligt!

   


Roligast var nog i alla fall rutschkane-röret! Angelica fick åka i mitt knä, hon skrattade också massor.

Hos talpedagogen blev Chistian sådär tyst och förlägen som han brukar vara hos okända personer. Lite synd, svårt för talpedagogen att göra en rättvis bedömning av Christian. Nåja, han litar på mitt ord i alla fall att Christian ständigt lär sig nya ord.

På kvällen fick båda barnen feber.... Usch, vad elak jag kände mig som dragit ut barnen i blåsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0