Jag älskar Ronny!

Ronny är mitt livs kärlek och jag hoppas vi har många dagar kvar att spendera tillsammans! Vi kommer ju så bra överrens och så har vi några gemensamma intressen, gamla bilar tex.

Enligt honom själv så såg han mig första gången sommaren 2003. Då hoppade jag på kryckor, hade höger ben helt spjälat och så körde jag runt i en ljusröd bubbla från 1972.

   


Efter denna bubbla har jag hunnit haft ytterligare 3 bubblor, en mörkblå, en gul och en grå-blå. Fler bilder på den sista bubblan kan ni hitta här.

En vacker dag så önskar jag mig en Bubbla! Dom är så härliga! Christian kan dessutom urskilja bubblor, så fort han ser en ser en bubbla så pekar han och säger Bubbla!

Det roliga med den ljusröda bubblan var att när jag körde runt i den så hade jag dikter uppsatta i sidofönstrena. En dikt som skrev sommaren 2003 tillägnar jag nu Ronny.

Till min älskling Ronny!




Ja. ja, jag är usel på att rita hjärtan på fri hand. Det är väl tanken som räknas hoppas jag? Ronny han kämpar och sliter, jobbar och jobbar, lagar gamla bilar, ja han gör allt han bara kan för att våran familj ska kunna ha det så bra som möjligt.
Vi älskar dig, Ronny!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt - nu ska ni fara ut å köra med gamla Bettan tycker jag!

2009-04-24 @ 14:16:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mammagladh

Alla bubblorna har fått flytta ifrån oss, lite ledsamt. Däremot står det ett gäng med jänkare på gården!

2009-04-24 @ 18:20:20
URL: http://www.babymind.se
Postat av: mathilda

söt blogg:)

2009-04-24 @ 20:39:34
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0