Lördag 28/3

En vanlig slappar-helgdag, nåja, nästan. Vi åkte hem till James en sväng.

       


Christian har alltid gillat hundar, fast han har också träffat flera stycken under sin uppväxt. När vi bodde i Sollentuna så var det några vänninor som hade hund, min mamma hade hund också när Christian var liten. Angelica var lite mer skeptisk mot hunden. Hunden på bilderna är James och heter Wille.

En granne till James kom förbi med en av sina hästar också. Grannen tyckte att jag var välkommen närsom helst att rida hur mycket jag ville. Synd att det är så långt att åka till Kårsta. Hästar är ju så härliga djur.

Ibland saknar jag verkligen mina hästar, hoppas dom mår bra i himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0