Trevligt besök

Dagen till ära så fick vi besök, Annika med sin dotter Elina. Dom kom lagom till lunchen så det var bara för Annika att ta för sig!
Efter lunchen blev det en söva-Angelica-promenad, hon var trött. Fast Angelica satt mest i vagnen och tittade nyfiket på Elina, till slut somnade Angelica.



Elina hade så mycket att utforska! Roligast var nog i alla fall bondgården, Elina skrattade gott när kon råmade. Fick ingen bra bild på det tyvärr, min kamera tar typ fotot 15 sekunder efter att jag sett objektet och tryckt på avtryckaren. Ruskigt irriterande ibland när man missar fina bilder liksom.

      


Angelica vaknade alldeles panik skrikande efter att ha sovit en timma bara. Mardröm? Angelica stod länge och funderade på varför någon "okänd" lekte bland deras saker. Angelica tinade upp till slut och var med i leken hon också.



Annika och Elina provar vår bärsele, det ser ju riktigt fint ut, eller hur? Fikade gjorde vi också förstås, jag bakade ju igår och idag också faktiskt.



Jag bjöd på Dumle muffins, ganska degiga sådana, Chokladkakor och så Banankaka. Banankakan var min hittills godaste banankaka, så saftig och full av smak att den bara smälte i munnen. Undras var Annika tyckte?

Recept på Dumlemuffins hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Annika

Dina bakverk var fantastisk goda! Synd att man försöker hålla nere på det söta.. annars hade det gått åt en hel del muffins å kaka! :)

Elina gav oxå banankakan högsta betyg!



Tack för idag!

Kram

2009-04-20 @ 20:24:47
URL: http://missannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0