ZZZZZZZZZZ......

Japp, min blogg har sovit lite granna.

Vi har haft alldeles för många besök utav virus här hemma.

Jag vill ha antivirus för människor!!! Snälla uppfinn sådant åt oss, någon?

Christian fick ett elakt virus i halsen som gjorde att halsen svullande upp och så fick han andnöd. Jobbigt. Angelica och jag har varit superförkylda, sådär så det nästan känts som öroninflammation och bihålsinflammation på samma gång.

Christian gjorde jättefina påskpynt på dagis igår, önskar vi kunde göra huset påskfint. Men vi har ju inga påskpynt, bortsett från Christians skapelser. Morr!

Om det är möjligt så önskar jag mig påskpynt i julklapp! Fast det finns väl inga påskpynt kvar att köpa när det närmar sig jul?

Nåja, barnen är påskgummor idag i alla fall, lägger ut bild senare! Fast promenera till grannar hoppar vi nog, regnet öser ned.


GLAD PÅSK!!!



Kommentarer
Postat av: Nadja- Tokiga familjen

Jag noterar din önskan om påskpynt till jul ;)

Jag skriver även under listan på önskning om mänsklig antivirus!



Glad påsk!

2009-04-10 @ 15:27:19
URL: http://tokiga-familjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0