Billiga nöjen

I somras så köpte vi en bilbana på Lekstugans Outlet i Tofta, utanför Visby. Hela 25 kr kostade den! Sedan har det inte blivit av att vi har packat upp den, förrän nu i helgen. Här finns billiga leksaker.

     

Båda barnen gillar att titta på när racerbilen åker runt, runt på banan och upp och ner i loopsen. Leka med lera är också poppis. Men oj vad ledsen Christian blev när Angelica blandada ihop röd och vit... Christian ville ju göra en vit Lilla Gubben. Snabbt till att googla fram ett recept och göra ny leklera. Det blev leklera med mjöl, vatten och salt eftersom vi inte hade olja och citronsyra hemma. Nåja, den enklare varianten utan olja och citronsyra räddade våran kväll i alla fall!

Min ena lillasyster Carita tog visst Sm-guld i tyngdlyftning under tävlingarna i Uppsala i helgen.
STORT GRATTIS CARITA!
Min ena lillebror Oskar kom på en beundransvärd 4:de plats i sin klass. Jag har ju ett gäng syskon... Hela 8 st yngre helsyskon, nästan allihop bor i Visby, Gotland. Nästan allihop tävlar i olika sporter. Så ifall ni hör om några duktiga Hansson inom sporten från Gotland så är möjligheten stor att det är någon av mina syskon. Tyngdlyftning, friidrott, orientering, fotboll, innebandy, är några utav deras sporter. Jag har säkert glömt hälften :-)

Nu är det ett tag sedan... Men jag brukar sällan uppdatera mig i sportens värld...
Lillasyster Cornelia tog visst guld i tyngdlyftning, ungdoms-sm den 21 nov i Örebro. Lillebror Amadeus var också med och kom på en fjärde plats i sin klass.
Grattis till er allihopa! Ni är riktigt "galna sport-tokar", ha, ha.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja =) Vi ska på den som är på ganla stan.

2009-12-07 @ 20:52:47
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha gud jag kommer ihåg bilbana från när jag var liten, det var ju det ROLIGASTE!

2009-12-07 @ 23:27:13
URL: http://camillalindaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0