Islyktor

I brist på kram snö så fick det bli några islyktor... Enda fördelen med att det inte är kram snö är att snön verkar ha kommit för att stanna över julen! Tjoohoo!

Och jag som sagt till Christian att tomten kommer när det finns snö... Nu heter det istället, "vi måste ha en julgran för att tomten ska komma." När jag sade det så tänkte Christian till...
"Mamma, det finns julgran på Flygfyren."
"Vi måste ha en här hemma i vårat hus, svarar jag."
"Mamma, vi ska ha julgran ute också."
Hoppsan, nu står det 2 julgranar på inköpslistan...

     

  

Utav julpysslet från igår hade jag tänkt att göra fyra glittrande julvaser med glittrande lingonris... Men jag hade för lite lingonris så det fick bli en adventsljus stake istället. Vad tycks om adventsljusstaken?
Näe, nu ska vi gå ut i snön, det har snöat i massor!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad häftigt med islyktor :D

2009-12-21 @ 10:34:43
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina islyktor! Men hur har ni gjort dom? är de karamellfärg eller? och vad har du har som form? tänkte att man måste ju få ur isen ur formen med... haha...

2009-12-21 @ 10:52:00
URL: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0