Puh, sista julklappsbytet

Äntligen är sista julklappsbytet gjort, tror jag..... Hmprf, kom precis att min mormor sade sig ha julklappar som ligger på Gotland. Nåja, de julklappar som vi har gett bort är utdelade i alla fall:-)

Barnens farmor och farfar var här idag och överlämnade julklappar och så fick de med sig ett inramat foto utav barnen att ta hem. Dom blev så glada så.
Angelica fick en stor och kramgo häst samt lite duplo, Christian fick två silverfärgade bilar och lite duplo. Duplot vet jag inte vad jag ska göra med... Barnen har aldrig intresserat sig utav av duplo och det duplot vi hade blev sålt precis före jul. Jag har ju planer på att börja med lego, Christian vill ju bygga hus.

     

Vi bjöd farmor och farfar på hembakade lussekatter, skinkamackor och tomte kakor. Tomtekakorna höll jag på att slänga... Det visade sig att jag var usel på att göra kristyr, fast det ordnade sig till slut som tur var. Christian ville måla julgranar, toppenidé ju. Så det blev tomtekakor och julgranar. Smaskens!

I soffan sitter mina sötnosar med de senaste favorit sakerna, en häst och två bilar. Ronny hade dagen till  ära tagit på sig sin garderobs snyggaste skjorta tycker jag. Han har valt ut den själv i butiken :-)

Hur som helst. Nu anser att jag att julen är slut för denna gång! Nu är det dags att fira Angelicas födelsedag som var den 26/12 och vi har inte ens sagt grattis. Har bara känts som att det blivit kaka på kaka. Jag tror vi tar en familjefirare i helgen och barnkalas lite längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0