Underbara vinter...

Eller nåt... Vi är magsjuka, eller åtminstone Angelica och jag. Känns som att det kanske var ett misstag att äta lunch på McDonalds igår... Angelica har dessutom varit hemma två dagar från dagis eftersom hon är dunderförkyld och verkar ha ögoninflammation.

Snön har åter lagt sig som ett gnistrande vackert täcke här hos oss, det var så fint när solen lyste igår!

     

     

Angelicas superfina molnoverall från förra vinter har blivit såld via BegagnatGladh, det var med sorg i hjärtat som jag postade den igår. Angelica fick dock ha på sig den en sista gång igår så jag fick ett foto i alla fall. Overallen är ju i strl 74 och hon har nu strl 92. Söta lilla tjejen som fick bli en stoppad korv för att jag tycker om mönstret på overallen så mycket. Mössan sydde jag själv förra vintern, vindtät, varmt fodrad och med reflexer. Jag trodde aldrig att mössan skulle gå på huvudet, men det gick!

Gaaahhh, magen bara morrar, ylar och bubblar. Angelica äter nästan ingenting alls. Vätska får hon i sig i alla fall. Och, ja, man ska vara snäll mot en magsjuk mage, dvs äta så lite som möjligt eller bara äta snäll mat så att magen får vila sig frisk.

Hoppas ni mår bättre än oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0