Ja, se det snöar Ja se det snöar

Söndagen bjöd på snö och åter snö. När Angelica skulle sövas i vagnen på förmiddagen så fick Christian åka pulka. Han tjöt av skratt när han fick åka i backen.



När Angelica hade somnat så passade jag på att skotta snö. 12 kärror snö körde jag bort från parkeringen och gången till huset.

När det började närma sig mellis så hittade jag några bruna bananer, de fick bli förvandlade till en banankaka.

 Mumsigt att slicka skålen!  Saftig och god kaka!

Efter mellis så blev Angelica trött igen och gosade in sig hos pappa i soffan.

 Mysigt!

Det snöade hela dagen och kvällen, till slut syntes det inte att jag hade skottat bort en massa snö, suck. Tur att snön kan glädja så mycket i alla fall med sitt ljus och glitter. Och åka pulka förstås. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0