Kalas hos oss

Japp, idag var det äntligen dags. Att fira min födelsedag! Jag fyllde ju bara år den 16 januari, hmprf, det har bara liksom inte blivit av att göra något av det hela.

     

Jag bjöd på rulltårta med grädde och frukt, banankaka, kex och försvinnande god krämig chokladkaka!!! Mums. Det mesta var hembakat, kexen och frukten köpte vi.
Amadeus bakade rulltårtan, tack för hjälpen!

     

Barnens kompis Amanda med föräldrar var några utav gästerna. Angelica hon tränar för att bli sångerska!

Tack alla ni som var här!!! Erika, Peder, Amanda, Kjelle, Eivor, Bettan, Mamma och Amadeus. Tack för de fina presenterna!!!

Tusen tack mamma för att ni kom hit och stort tack för all hjälp vi fick under dagen. Kram på er därhemma på Gotland!

Tack min älskade Ronny för att du städade hela nedervåningen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0