Mys med maken

När jag kom ner efter att ha nattat barnen så möttes jag av doften från nylagad mat och brinnande stearinljus.



Min älskling hade gjort det så fint!!! Tacosen var helt otroligt goda! Tack. Jag älskar dig, Ronny. Ett bättre slut på en underbar lördag är svårt att få.

Vet ni vad??? Jag har vunnit en tävling!!! Berättar mer om det vid ett annat tilfälle. Nu är det läggdags, hoppas att huvudvärken kan sovas bort. Aj, aj, aj, det bankar och det smäller, aj, aj, aj, det smäller och det bankar.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nadja- Tokiga familjen

Vad mysigt ni har det!



Tack för erbjudandet om semlor men det är ju mjölkfritt som gäller... Jag har gjort helt mjölkfria till mig ett par gånger! Ganska goda faktiskt...



Kram på er! Ses vi på onsdag?

2009-03-01 @ 17:46:48
URL: http://tokiga-familjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0