Bilar & Vantar i maten mån 13/7

Gårdagens lunch blev makaroner och köttbullar, inte alls märkvärdigt. Fast med barnens fantasi kan det bli lite mer spännande!

Christian hittade nämligen en köttbulle som inte var rund, den såg ut som en bil tyckte han!

  



Min lilla kock! Jag är faktiskt ganska böjd att hålla med honom, visst liknar köttbullen en bil?

  



När vi satt vid matbordet så kom Christian underfunn med att han kunda trä på makaronerna på sina fingrar. "Mamma, vante". Och stoppade han in makaronerna i munnen. Angelica var snabb på att göra likadant. Så länge barnen äter så får maten gärna heta bilar och vantar, det spelar ju ingen större roll :-)

Barnens haklappar finns att köpa hos mitt företag BabyMind.

Fler bilder från våra upptåg finns att skåda på PixBox.


Kommentarer
Postat av: Theres

Hehe dom är påhittiga dom små liven ;)

Här har vi fått åska och muller idag. Vet inte om jag gillar det här semestervädret riiiktigt..

Ha det gott

2009-07-15 @ 12:35:36
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0