Det regnar, i köket!!! tors 9/7

När vi skulle äta frukost så var blött på Christians stol, Christian sade att Angelica har pinkat. Vilket jag trodde på, båda barnen hade ju bara rumpa för tillfället. Jag torkade bort all det blöta och dukade fram frukost, det blev blött igen. GAAAHHH!!! Det regnade från taket. Vi som nyligen haft översvämning i köket pga avloppet, åhh inte mer vatten tänkte jag.

  


Blött gol och droppar i taket, inte alls roligt. Jag gick på övervåningen för att se ifall jag kunde se nånting där uppe. Aha, en blöt fönsterbräda, det läckte in vid fönstret. Jag torkade upp allting och hittade det som felade... Vårt improviserade myggnät. En nätig tygbit som vi hade satt fast i fönstret på utsidan ledde in vattnet på fönsterbrädan. En del av tyget låg nämligen innanför fönstret också Puh, inget värre denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0