Ska jag skratta eller gråta? mån 13/7

Jag var inne och hängde tvätt eftersom det var varning för regn. Plötsligt hör jag höga barnskratt och barnfnitter. Vad gör busarna nu???
Jo, jag hittade dem springandes på vägen trots staket, gahhh, hur gick det till?
Jag går ut till dem och frågar Christian, han tyckte bara "Mamma bära". Mamma bära betydde i det sammanhanget att jag skulle lyfta honom över staketet, inte ville han avslöja hur dom hade rymt inte :-)
Jag fortsatte att fråga och tyckte att det var dags att dom kom tillbaka på rätt sida om staketet, då visade Christian hur dom hade gjort.

     


Luta sig emot, klättra upp, svinga sig över och vips så var han på andra sidan. Hmprf, vår snabb lösning med nät och plast stolpar (häst.stängsel-stolpar) visar sig bara vara sämre och sämre... Skulle inte förvåna mig ifall dessa apor skulle kunna klättra över ett staket i trä också. På trä staket finns det ju alltid en massa spjälor och bräder att sätta fötterna på...

  

Angelica visade också hur hon gjorde.


Barnens solhattar finns att köpa hos mitt företag BabyMind.

Flera bilder från våra upptåg finns på PixBox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0