Smhi luras

Ibland så luras verkligen SMHI! När jag kollade väderleken imorse så skulle det regna, regna och åter idag fram till klockan 12,00. Inte en droppen regn har jag fått, istället var det strålande solsken på förmiddagen. Nu när jag kollade väderleken så verkar den stämma något bättre. Fast vi har mer solsken än moln.

     



Eftersom det var varning för regn imorse så stannade vi hemma, kändes skönt att ta det lugnt efter vår 10-timmars utflykt igår! Jag skurade ur poolen och började fylla den med nytt vatten. Christian var första nere i vattnet. Att ligga i vattnet tyckte dom var roligt, jag ska nog hålla låg vatten nivå i poolen framöver tror jag.

Mer bilder från våra tokiga dagar finns på PixBox.

Barnens badkläder med UPF 50+ finns att köpa hos mitt företag BabyMind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0