Dagens kreativitet

Christian har gjort konstverk idag på dagiset.



Visst blev det en fin krans?

Efter hämtningen på dagis så åkte vi för att hämta paket, mitt skal till mobilen som smälte sönder för ett tag sedan. Angelica hade en napp i bilen och jag hade glömt att ta med en till Christian, gahhh vilket liv det blev. Christian var så ledsen, stackarn. Klantigt av mig. Egentligen behöver barnen endast napp när de behöver sova eller när de är extremt ledsna. Angelica sov ju i bilen till dagiset och när Christian ser att hon vil ha napp så vill han också ha en napp. Jag lovade Christian att köpa ny napp i butiken. En grå med nallar och röda hjärtan på ville han ha.

  


I butiken ville Christian ha en korg och Angelica ville göra likadant. Som Angelica kämpade med korgen. Nåja, några nappar hittade vi inte, fanns inga med latex sugpropp. Christian förstod i alla fall så det blev inga ledsna miner i butiken. Bättre lycka en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud så söta med korgarna! ÅÅH!

2009-06-11 @ 17:05:09
URL: http://westbergerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0