Fast i student parad

Nedrans, nedrans studenter!!! Jag höll ju på att att inte komma ut ur Norrtälje idag. Nåja, jag har ju ingen koll på studentvanorna här i orten.
Vi parkerade vid hamnen för att gå till socitetsparken och sedan gick vi upp genom stan för äta på Café Kanelbullen. På vägen tillbaka så matade vi ankorna och så fick jag se parkeringen och parken. GAAAHHH!!! Panik, snart skulle det inte gå att ta sig för alla föräldrar och studenter som ville hålla tillställning just här...
In med barnen i bilen, ut från parkingen. SHIT!!! Student paraden... Jag lyckades köra ut precis efter Musik kåren före lastbilarna, puuuh. I korsningen stod polisen och spärrade av vägen... Jag ville ju bara hem, jag fick köra ut åt ett håll i alla fall, för oss var det tom rätt håll. Så ni Norrtäljebor som har en röd Volvo med på er filmning/fotagrafering av student paraden så var det bara vi.

     

En svan gjorde ankorna sällskap idag, dom är ju bara sååå vackra!


Väl hemma så har ingenting hänt med golvet... Nåja, vi får väl behålla vår tillfälliga ordning, känns enklast så. Vet i katten när golvet blir fixat.

Strax efter vår hemkomst så kom ösregnet, åhhh, vilken tur att vi inte blev fast bland alla studenter i Norrtälje.



Missa inga inlägg!
Klicka på ikonen och följ min blogg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ler, nej jag såg inte eran bil, var aldrig nere i parken utan var bara med vid själva utspringningen vid gymnasiet. Trevlig helg!

2009-06-12 @ 19:17:10
URL: http://turnerkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0