Hårdträning

Christian kan ju verkligen inte cykla ännu, vilket jag tycker är tråkigt eftersom kamraterna på dagis kan cykla. Den trehjulingen vi har är allmänt usel också, den välter på tok för lätt. Jag vill köpa en Kettler Supertrike till Christian, dom är hopplösa att få tag i! Dom har varit slut hos leverantören typ hela våren, typiskt.

Efterlyser här med en Kettler Supertrike, vi behöver verkligen en sådan! (Eller två egentligen, det är väl dags för Angelica snart också.)



Ronny försökte tappert knuffa omksring på Christian en stund idag, Christian välte flera gånger.

Kommentarer
Postat av: Linda med familj och bebbe i magen

hihi ja men de är ytterst ovanligt dock. Men hon går upp tidigt på vardagarna och gillar att ligga länge på helgerna, men de ändras nog när den lill* kommer :)

2009-06-07 @ 14:48:32
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Läste att du också jobbat på Island under en period. Själv var jag där i två olika svängar & jobbade & aldrig har jag trivs bättre än vad jag gjorde där - jag saknar Island i hela kroppen, vilket underbart land!



Blev bara nyfiken vars du höll hus...Jag jobbade i Laugaras, några mil från Selfoss & typ 9 mil från Reykjavik. Södra Island alltså.



Ha det!

2009-06-07 @ 17:11:52
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: yollande

Hej!! Nu har du chans att vara veckans blogg på min blogg!! ...Are you interested? ;)

2009-06-08 @ 01:45:45
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0