Midsommarafton 19/6

Vi hade en helt underbar midsommarafton ute i Skärgården på Yxlan. Vi blev inbjudna till Hoffe och Mia, Mias pappa har ett hus på Yxlan. Jätte mysigt!

Det blev ganska många bilder, så bilderna ligger på PixBox. Följ denna länk.

Visar upp några härliga bilder här i bloggen också.

     

 
Angelica och Christian dansar på altanen. Jag gör kransar. Vi dansar runt midsommar stången.

     


Christian tyckte det var läskigt att dansa bland okända personer. Vacker natur nära vattnet! En otroligt vacker Rhodendendrum, jag kommer aldrig kunna stava till det där namnet.

     


Fina busken fick bli vår bakgrund till ett fint midommarfoto. Mitt i natten åkte vi färja för att komma hem. Jag körde vår Dodge Dart 1968 för första gången.

Tack Hoffe och Mia för underbar midsommarafton med massor av god mat. Färsk potatis, sill, lax, räkor, grillad rostbiff. Jag har säkert glömt hälften! Gott var det i alla fall och sällskap var riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0