Nedrans anfall

GAAAHHH!!! Låt mina barn vara ifred!!! Vem har gett er rätten att anfalla mina barn så att de inte kan sova som de behöver på kvällen/natten???

     


6-7 myggbett har Angelica fått, dom är stora som 50-öringar, salubrin verkar ta bort värsta klådan i alla fall. Nu ska här inhandlas myggnät!!!! Hoppas maken hittar nåt finmaskigt tyg på Ikea imorgon, har en bit hemma som skulle fungera, den kostade 5 kr/m. Lagom pris tycker jag. Våra fönstrar öppnas inåt, idiotiskt, så nätet måste sättas upp på utsidan på alla fönstrar på övervåningen. Det kan ju bli aktuellt med nät på nedre plan också... Ska de regna och vara så här fuktigt ute så blir det gott om mygg.

Hörni myggorna, låt mina barn vara ifred!

Tips på myggnät önskas!

Kommentarer
Postat av: supermom

Vilken fin blogg du har! Tittar gärna in igen... :)

2009-06-10 @ 23:32:45
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hatar myggor....

2009-06-11 @ 00:07:57
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0