Samspel

Vad glad jag blir, himlem är blå, fåglarna kvittrar, gräset är blött atav all dagg, syréenerna doftar sommar. Alldeles ljuvligt!
Vi har lite bråttom iväg, tänkte åka med barnen till Socitetsparken i Norrtälje innan vi ska vara på BVC klockan 10.00. Båda två ska vägas och mätas, Angelica ska vaccineras.

     


Några bilder från igår kväll. de lekte "följa john" med slangen till pumpen. Så gulligt och dom hade så kul. Ibland är dom verkligen helt otroligt samspelta.

Håll koll på min blogg

Missa inga inlägg!
Klicka på ikonen och följ min blogg!

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

jasså ja då har ni bättre väder än jag idag. Här är det fortfarande mulet och minusgrader på natten.

2009-06-08 @ 11:09:14
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0