Spanar in tårtor

Så här under sommaren så är det två födelsedagar i vår familj att fira, Christian och Ronny. Christian fyller 3 år om några dagar och Ronny fyller 40 år om 1½ månad knappt.

Jag blev total imponerad av tårtorna hos Wiccan. Så skickligt gjorda! Hos Lena finns mängder av fina tårtor, helt otroliga!

Det svåraste med tårtor tycker jag är komma underfunn med vad de ska för fyllning, brukar röra ihop grädde med lite bär för enkelhetens skull. För att inte tala om konsten att baka en saftig sockerkaksbotten. Hmpfr, jag börjar få ångest inför bakningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömma går ju oxå...:-) de e nog lindrigare haha

2009-06-15 @ 22:26:39
Postat av: Nadja- En salig blandning

Jag har recept! Kolla in mitt nya inlägg! Kan maila recept på tårtbotten om du vill!



Föressten ärden där vagnen nästan modärn ;) och värdelös, hur bökig som hellst! Dessutom lossnar vänster framhjul nästan jämt (jag har svarat på det i min blogg)



TIll midsommar skulle jag vilja ta båten till Arholma om det är fint väder! De har en väldigt fin midsommarstång!



Labacken i Roslagsbro är barnvänliogt tillhåll! Fiskedamm, saft och hembakade bullar typ (fast det var ju ett par år sedan jag var där men mamma har alltid gått dit med brorsans ungar!)



Försök att hålla lite utkik i norrteljetidningen! Tror det brukar annonseras! Labacken har massa lappar längs vägarna i roslagsbro såg jag!



Kram!

2009-06-16 @ 08:04:52
URL: http://ensalig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0