Tävling!!!

Kom igen och var med du också!

Jag har precis hittat dom allra finaste bakverken som barnen kan leka med gång på gång på gång. Självklart är jag med i tävlingen hos bloggaren AntiTanti. Det är precis sådana saker som barnen skulle gilla att få nu till sommaren! AntiTanti verkar vara helt suveränt superduktig! Titta på bilden bara, visst är dom fina?



Tävlingen pågår tills den 14/6 så det gäller att vara snabb! För att vara med i tävlingen så skriver du om tävlingen på din blogg, länkar till AntiTantis blogg och sedan mailar du till Antitanti och berättar om din medverkan. Hennes mail hittar du i hennes blogg.

Lycka till därute! (Jag hoppas förstås på att vinna.)



Missa inga inlägg!
Klicka på ikonen och följ min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0