Trångt & Belamrat

Japp, nu är det trångt och belamrat i vardagsrummet, alla möblerna från köket står i vardagsrummet eftersom golvet i köket förhoppningsvis ska rivas upp idag.

     


Här till vänster ser ni hur vardagsrummet såg ut när jag gick och lade mig. Barnen kom ju gåendes vid tolvtiden igår kväll så det vara bara att krama dem till sömns i sängen :-) Ordninge och reda bland leksakerna är det nu också, fast det röjer barnen säkert bort snart igen :-)

     


Bondgården är  en riktig favorti här hemma, pianot funderar jag på att ta bort, det används inte längre. till höger ser ni hur vardagsrummet ser ut nu när HELA köket är tomt på möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0