Trotsar vädret

Imorse när vi skulle åka til dagis så startade inte bilen, GRRR, MORRR, FNYS! Christian fick helt enkelt vara hemma. Inte mig emot. Jag älskar att ha båda mina änglar hos och göra spännade saker tillsammans med dom.

Vi tog en promenad i det gråa vädret.

     


Vi började med att blåsa bort maskrosor. Sedan promenerade vi vidare och passade på att hoppa i vattenpölar. Superkul för barnen.

     


Vid sidan av vägen såg vi en flock svanar. Stiliga djur tycker jag! Dessvärre missade jag ögonblicket när dom precis bredde ut vingarna för att lyfta från åkern. Titta på korna var målet med promenaden, eller egentligen var det att titta på fåren. Fast fåren hittade vi inte så vi fick gå lite längre. Promenaden tog tur och retur 2½ timma. Så lunchen blev lite sen, 11,30 istället för 11,00. Nåja, vi hade trevligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linda

Barna dine har så fine overtrekksklær! Virkelig fargerike!:)

2009-06-03 @ 23:04:27
URL: http://www.lisjlinda.blogspot.com
Postat av: Johanna, gravid i vecka 39

Härliga regnkläder! :)

2009-06-05 @ 14:57:19
URL: http://hojtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0