Trött måndag

Det har varit en lite märklig natt... Barnen har inte sovit så bra som de brukar göra. Efter frukosten var båda två super trötta. Christian berättade att han ville titta på Bilar. Sagt och gjort, på med filmen.


Tröttisar!


Jag tycker egentligen inte om att ha tv'n som någon barnvakt, men jag behövde verkligen röja undan disken och packa upp allting från i lördags. Jag har hunnit med massor idag, känns skönt. Ute blåser det massor, skönt med lite svalare väder. Barnen har ju vindtäta kläder så dem går det ingen nöd på... Hmm, vi får försöka gå ut efter mellis. Själv är jag inte så förtjust i blåsten... Tom sanden kan virvla omkring här i vårat blåshål.

Kommentarer
Postat av: annett

sv: ja det kan man väl kalla otur, haha! men nästa år så, då ska jag ligga och pressa i solen ;)



så otroligt söta barn du har, verkligen! :)

2009-06-01 @ 21:03:45
URL: http://enannanvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0