Uppdraget lyckades!!!

Jippiie! Jag är så himla glad!!! Förra året när vi var på Wärsta marknad så såg vi otroligt fina batik färgade bodysar till barnen och matchande omlottbyxor till mig. Då hade vi inga pengar så det blev inget köp och deras webadress glömde jag också bort...
Kläderna fanns på Wärsta i år igen!!!!! Det känns helt underbart! Jag älskar omlottbyxor, köpte tre par från Haléns förut och jag blev irriterad när dom slutade att säljas.

Denna gång köpte jag ett linne och en omlottkjol till mig själv, fast nu när jag tittat på deras hemsida så skulle jag nog ha valt omlottbyxorna istället... Nåja. Barnen fick varsin t-shirt också.



På linnet är det jättefint tryck med myror. Ignorera min hemska solbränna, tack!
Kläderna hittar ni här;
*Batikkläder
*Bodysar
*Omlottbyxor

Jag är helt såld på dessa kläder. Jag skulle kunna fylla hela min sommar garderob med dessa kläder. Skulle vilja ha en uppsättning orangea kläder på studs också... En body med matchande mössa vore ju urgulligt till en bebis!
Priserna är helt superbra också!

Gör ett litet tillägg här på kvällskvisten 1/6. När vi var på marknaden i lördags så tog våra kontanter slut, varpå jag inte hade råd till de batik kläder som jag ville köpa. (Jag vill ju ha massor, men nu pratar vi lagom.) Tröjan till Christian fick vi lägga undan, varpå jag passade på att lägga undan ett linne till mig också. Idag var Ronny och köpte de kläderna som inte kunde följa med hem i lördags.

     


Lila t-shirt till Angelica köpt i lördags, grön t-shirt till Christian köpt idag, blått linne till mig köpt idag. Nu återstår bara det svåra... Matcha med shorts och kjol till barnen... Enklast blir väl nåt i jeanstyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0