Blogg stiltje

Jupp, det har blivit lite stiltje här i bloggen, jag har liksom inte hunnit med.

Christian har råkat ut för en släng magsjuka igen. Sprutlackerade blöjor och illa luktande kräkningar. Fast det var över på 18 timmar. PUH!
Det började efter midnatt, natten tors-fre 19/3-20/3. Egentligen är han torr på nätterna och skulle kunna vara blöjfri då också som på dagarna, men just denna natt var jag glad över att vi varit sååå sega på att sluta använda nattblöja på honom. Blöjorna räddade oss från mycket tvätt denna natt.
Angelica har hittills klarat sig, håller fortfarande tummarna för henne då Christian hade sista symptomen i fredags kväll.

Ronny och barnen är och handlar, så jag ska försöka blogga ikapp lite om veckan som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0