Eftermiddagen

På nåt märkligt vis så råkade dagens barn inriktade aktiviteter ske på eftermiddagen idag igen. Det var så grått och trist väder så jag plockade fram några spel och lite lera. Men leran såg läskig ut...

        
Det hade börjat växa något vitt på leran??? Angelica fyndar i lerlådan. Christian och jag skulle spela ett nytt grodspel som jag fyndade på loppisen igår för 20 kr.



Christian fastnade inte riktigt för grodspelet, leran var roligare!


I julas så fick Christian Ballongspelet från mormor, Christian verkligen älskar det spelet!

         

Först ska tärningen skakas, sedan ska färgen väljas, han har redan lärt sig att fuska! Angelica gör sitt bästa för att vara med! Hon vill ju göra allting som storebror, även fast hon inte alltid förstår. Oftast så leder det till att hon förstör för Christian, varpå han blir arg på henne.
Barn i ett nötskal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0