Fika Onsdag 18/3

Idag skulle jag och Angelica på sångstund, men det var inställt!

Det hela resulterade i en mycket trevlig fika med Nadja och Enok. enok och Angelica busade på ganska bra, kul att se den ha så roligt tillsammans. Efter fikat knatade vi in på Sussilo, en butiker med tyger och sytillbehör. När vi var klara där så fick Enok åka på Nadjas rygg i deras fina Didymos Wellen Aqua och Angelica svingades upp på mín rygg i våran Ellevill Zara Purple. Lilla rackar ungen Angelica somnade på ryggen utan att ha ätit lunch! Suck. Inte mycket att göra, Nadja hjälpte mig att få ner trött-fia i vagnen.
Nadja och Enok åkte vidare och Angelica och jag knallade vidare för att hitta en solig plats.
Tack för denna dag, Nadja och Enok!

Angelica och jag hamnade på en bänk utanför kyrkan, härligt! Till slut kom dock kalla vindar och gjorde slut på mitt nöje, att bara sitta å slappa. Äsch då, det blev en tur till Biblioteket istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0