Mina busar

Jag tycker om att fota mina söta busar, speciellt nu när jag håller på att lära mig hur digital kameran fungerar. Fick ju den i present i lördags. Tack och bock! Väldigt välbehövlig present.
Jag har ju annars en analog Pentax ME super med mängder av olika objektiv samt ett extra pentax kamerahus. Dessvärre dömde jag ut pentaxen efter Angelicas dop, de flesta bilder blev helt värdelösa! Dessutom blir det så kostsamt att framkalla alla bilderna från 135 mm filmerna.
Det tråkiga i det hela är att vi har så gott som inga foton från Angelicas uppväxt, jag har varit usel på att ta fram kameran. Det har haft två orsaker: det kostar att framkalla och så har jag alltid velat haft någon hand till övers för Christian.

     

Bilderna är från igår kväll (tisdag).



 



Ytterligare en bild från igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0