Presenter

Idag kom Ronny hem något senare än vanligt från jobbet. Som tur var så kom han hem ganska precis innan barnen skulle gå och lägga sig.
Barnen blir helt till sig av lycka när pappa kommer hem. Idag fick dem varsin överraskning, två stycken ägg maracas hade han tagit med sig hem.

   

Populära instrument må jag säga. Barnen skakade glatt på äggen och Christian ville att mamma skulle sjunga "Tupp". Jag sjunger så gärna för mina barn, speciellt Christian har alltid gillat sånger. Han första ord var "sjunga", fast på hans eget sätt med tecken. Han uppfann ett eget tecken med handen för ordet "sjunga". Duktig kille! Han är helt suvuerän på tecken språk.
I tuppsången sjunger man för övrigt om just ägg maracas.

Kommentarer
Postat av: Nadja- Tokiga familjen

Enok gillar ju också de där ägg-maraccaserna jätte mycket!

2009-03-08 @ 08:20:40
URL: http://tokiga-familjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0