Underbara Make!!!

När jag kom ner efter att ha nattat barnen så hade jag huvudvärk och nackvärk. Ronny startade upp slutet på Ratatouille, min värk släppte lite. Efter en lite stund kom Ronny med 2 Panodil Zapp och ett glas vatten. Tack! Återstår att se hur vår lilla amnings-fantast märker av detta. Det står ju bara: "Passerar över i bröstmjölk, barn som ammas påverkas troligen inte". Sist jag åt en medicinkur så stod samma sak och Angelica reagerade starkt.

När Ratatoiulle var slut så startade vi upp slutet på en annan film, en fängslande action film med roliga kommentarer. Jag kan varmt rekommendera att ni ser filmen. Namn??? Totalt bortglömt för stunden.
Mitt i en reklam paus så försvann Ronny ut i köket och började slamra och ha sig...

Han gjorde chokladpudding och vispgrädde!!! Oj, vad mumsigt.


Tack käraste! Jag älskar dig, puss på dig.

Nu ska jag sova lite, om jag får sova, nacken värker. Dottern lär väl väcka mig ett par gånger i natt också.

Kommentarer
Postat av: ronny

bad compan eller något sånt du kan kolla det om du

slår på viasat och slår på planeraren så står det där puss

2009-03-10 @ 12:24:36
Postat av: mammagladh

Tack min älskling!



Bad Company heter filmen ju.

2009-03-10 @ 15:56:10
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0