Vild eftermiddag

Igår (söndag) eftermiddag så åkte vi till Lekrymden här i Norrtälje, jag hade bokat ett bord på deras loppis. Jag sålde ett par vantar från pop för 30 kr, usel försäljning alltså. Jag gjorde själv några fynd i alla fall, en docka, en bok och två bärselar till dockor.

Det bästa var nog i alla fall att barnen hade hiskeligt roligt! De hoppade i hoppborgen, körde runt på sparkbilarna och åkte rutschkana.

         
Hoppborgen var mycket populär! Ronny roade sig tillsammans med barnen.

         
Ronny åker med Angelica och Amanda i famnen. Christian vågade åka själv, tyvärr snurrade han ett par gånger och slog sig rejält.

Barnen var helt utmattade när vi kom hem vid sju-tiden på kvällen, direkt upp i säng bara och de somnade snabbt vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0