Fina tröjor

Den här helgen är det marknad i Norrtälje hamn, vi tog en tur dit idag.

    


Vi köpte fina tröjor till barnen och en hatt till Ronny samt ett gäng strumpor. Strumpor går alltid åt!

När vi kom hem så upptäckte vi något riktigt tråkigt, displayen på kameran är helt spräckt!!! Typiskt, vi som blev så glada när jag äntligen fick en digital kamera i present för några månader sedan. Suck. Jag som redan har dåligt samvete över att vi knappt har några bilder från Angelicas uppväxt. GAAAHHH!!! Nu är vi där igen, ingen kamera..... Så nedrans surt, jag behöver en kamera nu på tisdag.
Fotot på barnen i de nya tröjorna är förvisso taget med den trasiga displayen, men man ser ingenting! Det går inte att sikta, det går inte att ändra inställningar. MORRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0