Irriterad!!!

Jag är sååå jävla arg, så fruktansvärt stressad, allting är bara KAOS!!!!!! Jag har egentligen inte tid att blogga, men jag måste få ned pulsen.... och få bort den värsta stressen.

Någon fick för sig att påbörja en omöblering inatt........ Det kommer att bli super, fast just nu är det bara RÖRIGT! OCh så på denna dag, som jag planerat till att packa och kolla vägen dit vi ska åka snart.... Vi måste vara på rull kl 11,30 för att hinna till besiktningen på Lidingö kl 12,40. GAAAHHH!!!

Jag har fått jag barn, de har haft tillgång till hela huset eftersom grinden till hallen varit borta, barnen har spridit ut blöjor, de har spridit ut sina skor och ytterkläder. Christian har slarvat bort två av sina viktigaste små bilar, han har varit så ledsen. Jag har fått flytta på tvätt och tvätt ställningar för att kunna tömma & fylla tvättmaskinen. Näe, jag måste packa mellanmål, blöjor och extra kläder....
Christian kom nyss gåendes med helt nedkissade kläder också. GAAAHHH!!! Han som har varit så duktig de senaste dagarna och skött allting själv. Fast igår kväll vid kvällsmaten så blev det också nedkissade kläder.... När det blivit nedkissade kläder så tar det 2-3 dygn för honom att återfå kontrollen igan.



Gullungarna bäddade ned sig i röran i hallen, sötnosar!

Näpp, ska packa och åka. Hela besiktningen inklusive körtid tur & retur lär väl ta 3-4 timmar....

Jag blir GALEN!!! Nu är det mjölk på bordet och golvet också.... Christian behöver nya byxor, igen!!! (Mjölk fläckar) Jag orkar snart inte mer.....

Bombadera mig med Pedagogiska barnprogram som är lärorika, samt vilken kanal dom går på! Fått tips om I drömmarnas trädgård och program som har samma skapare som favoriterna Tele Tubbies.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset, får nog se över det där med lammskinnet då. Kram

2009-05-22 @ 12:22:59
URL: http://empebempe.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Åh, hua, det låter verkligen som kaos just nu... Hoppas att det blivit bättre och att du fick ner pulsen...

ler

kramiz

2009-05-22 @ 14:51:40
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0