Jag vann!!!

Tjooohooo, jag fick en vinst på Tradera. Aningens dyr, men, men, men. Nypriset är ändå närmare 400 kr plus frakt. Synd att jag fick flera motbud i slutminuten.

Shoppa hos Ilka


En låda full med träbokstäver, helt super till barnen. Speciellt till Christian som är super intresserad av bokstäver och siffror. En ny låda innehåller 198 bokstäver, vi får väl se vad denna innehåller. Jag glömde att fråga ifal det är svenska bokstäver... Äsch, det lär jag märka. Akta er för Ilkas hemsida, jag hittade mängder av helt underbara leksaker som är mer som lärosaker.

När jag höll på med att vaka över denna annons på tradera så råkade Angelica somna i min famn. När jag skulle göra lunchen så fick hon ligga på nallen i hopp om att hon snart skulle vakna.



Hon vaknade strax efter att Christian och jag börjat äta. Bra tajming! Fast hennes efter lunchen-sova är ju förstörd... Fast det var ju knasigt igår kväll, vi kom hem sent. Nu tar det väl 2-3 dygn innan hennes sovrutiner kommer i fas igen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den där lådan skulle min syster behöva, hon är 4 år och älskar bokstäver :)Jag tror att det är ett jätte bra sätt för barn att lära sig läsa/stava genom att just ha likande bokstäver som de du köpt!

2009-05-20 @ 19:42:32
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack =)

Ja, man blir då inte bortskämd med sömn när man har småttingar i huset ;)

Ha en fin kväll!

2009-05-20 @ 21:32:58
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, vet du om brios regnskydd är stora och skulle passa en vagn som är något större än en brio vagn? Våran vagn är nämligen ganska stor och därför svårt att hitta ett regnskydd som passar.

2009-05-20 @ 23:36:26
URL: http://empebempe.blogg.se/
Postat av: Em

Grattis grattis!!

Hoppas du får en bra dag!

Kram, Em

2009-05-21 @ 08:58:41
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0