Ju-Ju-Be PurplePaisley

Jag önskar mig en ny handväska och en ny skötväska. Skötväska till barnen har jag ingen alls..... Den vi hade var ett matchande tillbehör till vår förra vagn som vi sålde. Det är säkert 3 månader sedan den såldes och ingen ny skötväska finns i vårat hus.

    


Väskan finns i 4 storlekar, BeMine, BeTween, BeAll och PackaBe. Remmarna BeConnected behöver man ha för att kunna fästa väskan på vagnen. Färgen heter PurplePaisley.
Jag har faktiskt en PurplePaisley BeMine, alldeles lagom till plånbok och telefon. Fast inget mer rymms. Drömmer om att ha en BeTween som handväska, en BeAll som skötväska och en PackaBe som utflyktsväska för hela familjen. Dess väskor har en väl genomtänkt design med mängder utav fack.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jeg har også en bemine, de er kjempesmarte!!:)

2009-05-09 @ 23:36:46
URL: http://www.lisjlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0