Måndag 25/5 I goda vänners lag!

Denna dag så åkte barnen och jag hem till Annika och Elina.
Dom bor i ett rymligt välplanerat hus på landet med världens underbaraste trädgård!



Christian och Angelica var så himla förtjusta i kaninerna och katterna också!

   


Ett gulligt litet träd i trädgården. Fast jag är inte så himla bra på att ta vackra närbilder, tyvärr.

    



Christian gillade att klappa katten. Dom har tre katter.


Glada Elina har ett så vackert och välproportionerligt ansikte tycker jag. Att promenera under altanen tyckte mina barn var så spännande.

Till lunch så bjussade Annika på barnvänlig lasagne, supergott! Det var en gratäng med makaroner, köttfärssås och ost. Vi tackar för en underbar dag! På återseende snart igen hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0