Nya krafter

Hoppsan, jag somnade visst när jag nattade barnen igår kväll... Angelica var ganska stökig eftersom hon hade tagit sig en tupplur strax före kvällsmaten. Nåja, en ny dag med SOLSKEN!!! Härligt.

Vi shoppade lite igår....

  


Äntligen fanns det muggar med roliga och färgglada tryck. Vi har prövat många pipmuggar ska ni veta. De flesta på priser från 70-150 kr/st. Antingen så har pipen gått sönder eller så har dom börjat läcka, irriterande. Håller nu tummarna för att dessa muggar ska uppfylla våra drömmar, droppfria och hållbara! Sprang på några Tele Tubbies också, barnens nuvarande favorit på tv. Jag tycker det är så svårt med tv-program för barn. Vad finns det egentligen för lärorika barnprogram? Vilka kanaler går dom på?

Idag ska jag:
*Njuta av solen (och stå ut med blåsten)
*Ha skoj med barnen
*Hänga tvätten ute
*Ladda tvättmaskinen
*Ladda diskmaskinen
Hmm, det finns gott om vardags sysslor. Borde rensa bor en massa ogräs också.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jempajenny - tävling i bloggen just nu!

Vi har testat en massa olika dyra pipmuggar också, men de som fungerar för Agnes är GeKås variant för 12,95:- ler



Vi tittar på "I drömmarnas trädgård" också. Går på Barnkanalen kl. 17.30 eller 06.00.

2009-05-21 @ 13:35:10
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Om du söker på Teletubbies på google.se så får du upp skaparna till programmet. Där kan du läsa om deras tankar bakom programmet, men också läsa om fler program som de har gjort och de pedagogiska tankarna bakom dem.



Tror att de heter Ragdolls eller något sådant. Skrev en uppsats om detta för många år sedan.



Tack så hemskt mycket för din kommentar också:.))

2009-05-21 @ 13:46:37
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0