Tisdag 26/5

En dag med total hjärnsläpp för mig! Jag begriper hur jag kan vara så glömsk som jag är ibland alltså. Jag skjutsade Christian till dagis och såg på tankmätaren. Ahh, dags att tanka innan Angelica och jag åker hem igen.

Och vad händer? Jo, väl på E18 så inser jag mitt misstag, ingen bensin, ingen chans att vända. På avfarten från E18 så dog bilen... Vi rullade uppför backen, rullade in till busshållplatsen. Där funderade jag på att lämna bilen och promenera de sista kilometrarna hem. Fast jag vred på nyckeln och bilen startade, åkte fram till grusvägen och svängde. Fick upp hyfsad fart och så dog bilen, ca 1,5 km från huset. I med friläge och så rullade vi hela vägen hem! Puuuh, vilken tur!

På eftermiddagen när jag skulle hämta Christian på dagis så fick vi åka buss.

    

Barnen var på bushumör när vi promenerade hem på grusvägen! Dom ville helst av allt knuffa på vagnen.

    


Till slut så ville dom åka vagn... Christian ville inte åka sjal så det var bara att hiva upp honom i vagnen också. Christian slutade på dagis 14,00 och vi var hemma ca 16,45 bussresan tar ca 12 min. Promenaden på grusvägen tar sin lilla tid med busiga barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0