Tröttisar...

Efter middagen så fick barnen titta på sina nya favoriter Teletubbies, bara för att jag skulle få lite lugn och ro med disk och annat.



Fotot är taget vid halv-sju-tiden, en trött Angelica. Men så kom vi upp i sängen strax efter sju, tröttheten försvann! Det tog 1 timma och 45 min för henne att somna. Christian somnade på 20 min. Fast Angelica är helt full utav vattkoppor, hon har dem i örongångarna, underlivet, ja, precis överallt. Hon vaknade till nu när jag satt vid datorn och skrev. Stackars liten! Christian har bara 5 vattkoppor på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Jo känns lite trist när man bara skriver det sådär. Men det är lugnt bara dom förstår mig och vad jag menar..



Ja, han har väldigt svårt att komma till ro våran lilla prins så man har ofta ganska avancerad nattning och han vaknar mycket på nätterna. Men jag hoppas att det är något som går över nån gång. För förut så har han sovit bra bara han har mått helt bra.



Jasså, ja självklart är ju det jättemysigt att ha dom i sängen. Vi brukar ta Albin till våran säng på morgonen och mysa. Jag vill helst att han ska sova i sin egen säng, att det blir en vana liksom. Sen har jag såklart absolut inget emot att ha honom i sängen :)

2009-05-15 @ 23:07:43
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0