Underbara vänner!!!

Vår digital kamera som jag fick i present gick ju sönder här i helgen när den låg i Ronnys innerficka..... Och så var det typ PANIK med att få fram en vettig kamera tills idag.
Min käraste make löste alltihopa!

Av goda vännen Hoffe lånade Ronny en kamera tills idag, en Samsung modell lalalala, den hade på tok för mycket funktioner för att jag skulle kunna lära mig den utan instruktioner. Som tur var lyckades jag fotografera med den under dagens lopp i alla fall! Tusen tack Hoffe!

Av goda vännen Kjelle lyckades Ronny köpa en relativt ny Nikon L16 ikväll, billigt blev det också. Våran ekonomi är ju helt kaputt, vi har ju så gott som bara en inkomst. Tungdraget och ledsamt när viktiga saker går sönder.

Jag är så himla glad över den nya Nikon kameran!!! Tack, Kjelle och tack Ronny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0