Ledig måndag

På förmiddagen passade vi på att åka hem till kompisen Amanda, förskolorna hade stängt för planeringsdag.
Hos Amanda, hennes lillebror Jonatan (4 mån) och mamma Erika, pappa Peder jobbade, så blandade vi nytta med nöje. Vi staplade ved och busade på deras tomt.

Hos Amanda Hos Amanda Mega Bloks tåg i förgrunden Mega Bloks slott med mera

Amanda i ljusblå jacka drar iväg med skottkärran som Angelica i rosa hänger över. Sparken i deras trädgård är alltid poppis att sitta på tycker Christian.
Väl hemma igen så hade Christian och jag en stund tillsammans medan Angelica sov, vi läste böcker tillsammans, mest om siffror och ABC. Christian kan räkna till 20 och så kan han peka ut dom flesta bokstäverna med respektives bokstavs-namn.
När Angelica var vaken igen så fixade jag lite med tvätten på övervåningen medan barnen fick leka med lite Mega Bloks. Jag har sedan länge tänkt att sälja allt Mega Bloks, men jag kommer aldrig till skott. Samtidigt så blir det roligt igen med Mega Bloksen ifall dom bara plockas fram ibland.
Näpp, nu är det dags att börja med middagen.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: LINN

kolla gärna in mitt inlägg om att förlora en familjemedlem :) kram

2009-11-23 @ 17:59:23
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: femman

Härliga busbilder :)



Sv: Ja.. det är skönt med barnfria stunder.. Dom behövs ibland :)

2009-11-24 @ 09:06:47
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej hej, åh tack för de fina inlägget=) jag försöker lära mig med blogg o så=) min svärmor har hjälpt mig med at börja så en stor eloge till henne=) hon har gjort bakgrunden med mera.. annars är det bra? går det bra med plugget eller va gör du nu?

2009-11-24 @ 09:31:11
URL: http://elvismammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0