Viktigaste julkappen hemma!

För kanske 2-3 månader sedan så bestämde vi att barnen skulle få en bilmatta i julkapp, och jag började leta runt... Hittade en super fin bilmatta för ynka 99 kr ny. Men inte köpte vi den då inte, nej, nej, det var ju pengakris då i vanlig ordning. I förra eller förr-förr veckan så var jag i Barkaby och strosade runt, skulle kolla in bilmattan bland annat. Ve och fasa den var redan slut! Gahhh, hmpfr, bättre lycka nån annanstans kanske. Provade lyckan i Norrtälje idag, slut här också. MORR, sååå irriterande.
Någon med lycka var däremot Ronny... På väg hem från jobbet så svängde han in till Arninge och vad köpte han, jo, bilmattan. Tjoohoo!!!

Visst är den fin?


Kommentarer
Postat av: Lina

Javisst är det så! Fullt ös från morgon till kväll. Men, det håller bara i längden. Säkert lätt att vardagen tillslut blir sån.alltid. Därför stoppar jag redan nu. Varken jag eller familjen mår bra av att ha en stressad mamma/sambo.



Hoppas allt är bra med er? Hur funkar den portabla hörslingan? Är den bra? Är det bara ena örat eller båda?



kram!

2009-11-26 @ 06:00:39
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

Ha ha. Just den där bilmattan fick småkillarna i julklapp förra året. :)

Det leks flitigt med den när den är framme men som den elaka morsan jag är så tar jag bort den med jämna mellanrum. Det blir roligare att leka sen igen. ;)



Kram Kram

2009-11-26 @ 18:16:13
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Petra

Hej!

Vädigt söt bilmatta.

Vart köpte du den?? I vilken butik?? Jag letar och letar efter en fin sådan bilmatta, men hittar ingen rolig, förutom denna då förstås!



Super tacksam för svar!



MVH Petra

2011-03-01 @ 18:34:34
Postat av: Jenny Claeson

Hej!

Ser att inlägget är ganska gammalt men ååhh vilken fin bilmatta! Letar så efter en bilmatta i grönt och turkost till sonens rum! Var kommer den i från? Vet du vad det är för märke?



Mvh Jenny



Tack för ditt besök hos mig.

Innan du skriver, du har väl läst inlägget?

Ifall du har lämnat en internet adress så knackar jag nog på hos dig snart.

OBS! Lämna giltig mailadress eller internetadress då anonyma och/eller stötande kommentarer raderas.

2011-05-06 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0