Trädgårdens sista...

Nu är dom sista frukterna omhändertagna från trädgården, en massa plommon. Jag vet inte vad ska göra med dom bara...

Plommon havet

Då är detta ändå bara kanske en fjärdedel av skörden, hittills har jag inte brytt mig om plommonen eftersom jag inte vetat vi ska göra med dom. Tänk om jag hade tagit hand om alla plommonen? Jösses, vi skulle ju kunnat ha badat i plommon flera gånger om.

Gårdagens löv   Fick god hjälp med löven igår   Så här ser det ut idag!

Löv har vi gott om också, det syns inte att vi körde bort 3 kärror igår inte :-( Nåja, hoppas på lite blåst idag så det värsta trädet kan bli tomt på löv, det är så otroligt lite kvar nu.

I övrigt så står det studier på dagens to-do-lista. Barnen får tyvärr nöja sig med tv-tittande. Det känns väldigt taskigt, men jag måste hinna med mitt liv också. Hela morgondagen försvinner ju :-( Jag ska åka in med Christian till Rosenlunds Sjukhus imorgon och göra hörseltest och 3-års test. Bara resan tar ca 4 timmar tur och retur med lokaltrafiken.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hm...så tråkigt när hemsidan strular mitt under pågåpende tävling. Men gissningar kan fungera minst lika bra. :)



Hoppas ni får en fin söndag idag!

2009-10-11 @ 11:30:18
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Halloj! :D

Gud vilken underbar header du har, jätte härlig!

Hoppas du haft en superbra helg, och får en jätte bra söndag! :)

Många kramisar ;>>

2009-10-11 @ 13:31:47
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack för dina ord hos mig. De värmde och du har säkert helt rätt.

Läste ditt inlägg om observatoriet. Så spännande. Jag har vid flera tillfällen varit vid ett litet observatorium som ligger i Saltsjöbaden. Och båda gångerna har det varit en mäktig upplevelse. Din utbildning låter superspännande! Hoppas att det kommer gå bra för dig.

Önskar dig en skön söndag.

2009-10-11 @ 15:17:37
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: emelie

Jättefin header verkligen, supermysig (: Hur är läget med dig då?

2009-10-13 @ 13:39:00
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0