Designbyte

Flera av er har varit här och kikat och berömt min header. Tack för det! Jag är super nöjd med den må ni tro!
Det är skickliga Jessica som återigen har tagit sig tid att skapa en fröjd för ögat här hos mig. Jessica hittar ni här. En tjej som är imponerande duktig som fotograf och hon är helt suverän på att "trolla" i Photoshop.

Förra bloggdesignen

Så här såg min förra header ut. Den gillade jag också mycket. Mina byten utav bilder i sidomenyn kan ni kika på här.

Personligen så tycker jag nog att min nya design slår allting jag sett hittills, den blev ju ny igår :-) Vad tycker ni? Visst var jag värd en ny design mitt i all ledsamhet?


Kommentarer
Postat av: cissi

ja det är du

2009-09-17 @ 17:09:46
URL: http://lillacissis.blogg.se/
Postat av: Annas Perssonliga

Jag bara kikade in här.Tyvärr hinner jag inte läsa så mycket just nu är allt för trött men återkommer :)



Bloggen är superfin!!!!

2009-09-18 @ 23:25:32
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0