Kreativt skapande

Igår så var jag och barnen en sväng till Stadium, dessvärre hittade jag inte allting som jag var ute efter. I vanlig ordning :-( Jag begriper inte hur snabbt vissa artiklar tar slut på Stadium, det är helt galet. Efter shoppingturen så fick barnen busa i solskenet på utsidan.



Dom tyckte verkligen om att åka rutschkanan, extra roligt var det att åka bredvid varandra!

  


Idag så byggde jag en tågbana igen åt barnen, gissa ifall tågen fick åka många varv! Medan Angelica sov efter lunchen så fick Christian visa sin kreativa sida. Han testade våra nya gelkritor. Jag är positivt överraskad! Superfina, klara färger som var lätta att måla med. Dom verkar inte gå sönder i första taget heller.


Kommentarer
Postat av: cilla

tack skall du ha, hoppas att du mår bättre nu.kramisar

2009-09-06 @ 19:47:35
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, alltid bra med krittips:.))



Tack snälla för kommentaren också!:.))

2009-09-06 @ 23:56:48
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0