Fräschar upp

Efter mycket om och men så blev det en uppfräschning utav bloggdesignen.

Den nya designen: (uppe nu)



Den förra versionen:



Den förr förra versionen:

Jag lessnade på allt det bruna så det blev blått istället. Det enda som jag inte får rätsida på är meny knapparna... Dom är ju placerade på fasta pixlar från vänster utifrån hur det ser ut på min skärm. Ifall man då använder en större skärm eller annan upplösning så förskjuts knapparna till vänster. Jag är alldeles villrådig. Går det att komma till rätsida med problemet? Någon därute i cyberspace som har någon smart html-kod som gör att meny kanpparna inte förskjuts? Tacksam för alla tips.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med lite uppfräshning! Det behöver vi alla då och då. Även bloggen. ;)

Hoppas ni har en underbar helg!

Kram

2010-08-07 @ 19:05:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-mail,(visas bara för mig)

Var finns du någonstans?

Skriv din kommentar:

Trackback

RSS 2.0